štvrtok 26. apríla 2012

Uspešný deň

Dnes som mala veľmi úspešný deň :D. Objavila som malý, zastrčený super obchodík s lacným oblečením - ale nie sú to žiadny číňania, sú to talianske, španielske a francúzske módne domy, ktorých kúsky sa akýmsi zázrakom dostávú do tohto obchodíka. Predavačka bola veľmi milá, pokecali sme (konečne niekto, kto sa zaujíma o niečo o čo aj ja:D) Dala som si odložiť krásne flitrované šaty, kraťasový overal, mint blúzko a biely top na ramienka, z boku čipkovaný (milujem čipky). Som zvedavá či mi na to mama dá peniaze ale toto všetko spolu stojí len 40 eur! No uznajte koľko by ste za to dali napríklad v HM-ku. A to nehovorím o kvalite. Na tých šatách bola ceduľka na 50 eur! Zlacnené na 10! :D Keby nie som pod vplyvom Black Deviliek a vodnej fajky, asi by som tam na mieste odpadla! Potom som si zašla kúpiť dvoje pastelové pančušky (ide nás natáčať televízia na tanečnú a mali sme sa obliecť podľa tejto reklamy :


 


+ som si kúpila pieskovo žlté štucne.
Idem si tak domov, fajčim a zrazu predomnou na ramienku najkrajšia sukňa! Nie, nemala som halucinácie. Proste bolo to vedľa kontajnerov :D Zvyčajne nič z kontajnerov neberiem, ale kedže na ulici nikto nebol, odvážila som sa :) Doma som pozrela visačku a tam stálo : MADE IN DENMARK! (vyrobené v Dánsku). Musím sa priznať, že nič z Dánska ešte nemám a tak som celkom happy :) Škoda, že všetci, ktorí si toto prečítajú budú vedieť, že som si neurobila krátky výlet do Dánsky :/. Na druhej strane, myslím, že až tak veľa ľudí moje kecy nečíta :D
Na zajtra sa mám naučiť deják a chémiu, ale na chémii asi blicnem, lebo nemám potuchy, čo berieme :D

PEACE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára