streda 25. apríla 2012

Figurálna kresba

Ak nerátam školu a spol, dnes bol geniálny deň! Najkôr kapustička a potom moja 1. výtvarná v živote! :) Bolo to fascinujúce, geniálne, cítila som sa ako v nejakom filme či ako v ateliéri da Vinciho! A prečo som sa sa tak zrazu rozhodla obetovať tri hodinky svojho času? Dôvod je ten, že sa CHCEM STAŤ MODNOU NAVRHARKOU. Myslím, že už to, že viem, čo chcem by s v dnešnom svete dalo považovať za úspech.
 ALE ja som si uvedomila, že ked chcem aby sa mi tento môj skromný sen splnil, musím preto aj niečo urobiť. A tak som sa tam ocitla medzi samými umelcamia a umelkyňami, ľudmi, ktorí vedia akú čiaru kam dať, aby vzniklo umelecké dielo. Ľudmi, ktorí su akísi viac v pohode ako ostatní. Ľudmi, ktorí ma už naučili ako sa vymieňa tuha na niečom, čo ani neviem ako sa volá, že ked niečo kreslíme, musíme sa najskôr zameriavať na celok a nie na detaily, že treba kresliť doslova do úplného vyčerpania a potom znova a znova, aby človek dostal do ruky anatómiu ľudského tela. Mojmi výtvormi sú :
  • človek, ktorý sa podobá na Silvinkinho tatu
  • človek, ktorý je na steroidoch
  • nahá žena zboku
  • nahá žena zpredu
A celé je to zadarmo, vdaka môjmu šarmantému učiteľovi, ktorý povedal " Mám všetko, čo som si vždy prial, nič viac nepotrebujem" a  tým sa stal mojím konečne žijúcim príkladom skromnosti. Čierne vlasy, mohutná hrud, hrubý, prefajčený hlas...UMELEC v pravom slova zmysle. Nemôžem sa dočkať budúcej stredy :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára