nedeľa 22. apríla 2012

Mix of my ideas

Jednoducho som dostala chuť napísať niečo v mojom rodnom jazyku. Chytil ma totiž nečakaný záchvat národnej lásky ku slovenskej hudbe, punku a samozrejme móde. Ved aj Slovenky majú svoj štýl a tých čo ho majú, je na uliciach čoraz viac. Myslím že stojím pri zrode novej módnej generácie (hm, ale ked sa to tak vezme, asi každá generácia so sebou prináša niečo nové). Bola som na KVASTfest ABSOLUTION v našom Piano klube v Trenčíne a aj ked som prišla len na posledné dve hodky, o to viac som si ich vychutnala. Predtým hip hop súťaž v Šali, kde som obsadila krásne 44. miesto :D like it :) Dúfam, že obliekanie mi ide lepšie ako tanec, ale tak či tak som sa zabavila.:)

Jáj a objavila som úžasný blog o móde, ktorý píše Slovenko-Češko-Nemka ako som vyrozumela http://sylviavonderhaupt.blogspot.com/ . Prečítajte si, bola aj v relácii TV Metropol http://www.metropol.cz/porady/lady-m/3653/ - toto je archív programu v ktorom účinkovala, konkrétny diel  má aj na svojom blogu. Chystám sa si pozrieť aj iné diely, je to super relácia s peknou moderátorkou :D
No a tieto šaty sú v giveaway na jej blogu, sú z Topshopu a stoja len 18 eur. Tak sa teraz modlím nech ich ešte nepredala :D Aj ked je velmi chudučká a tak neviem či mi budú dobré :/ :D

m
Predáva aj tieto krásne legínky, keby nie som v ťažkom peňažnom mínuse, boli by moje :D


Dávam tu aj super pesničku od Zoči voči
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára