sobota 9. júna 2012

Zoznam

Zoznam vecí, ktoré chcem v živote spraviť/zažiť


  1. nájsť pravú lásku
  2. robiť to čo ma baví
  3. byť na nejakej módnej prehliadke (Dolce Gabbana, alebo Victoria Secret, ale v podstate je mi to jedno :) a byť tam VIP
  4. navrhnúť svoju vlastnú kolekciu (aj viac by ich mohlo byť :D)
  5. založiť vlastnú značku oblečenia
  6. cestovať do Číny, USA, Juž. Ameriky, Kanady, Afriky, Austrálie
  7. bývať v Paríži aspoň rok (najlepšie na výške a študovať módu)
  8.  byť úspešná bloggerka
  9.  získať si rešpekt múdrych ľudí
  10.  tancovať v nejakom klipe (aj by som zaspievala, keby niekto chcel :D)
  11.  ísť na koncert Rihanny, zbožňujem ju
  12.  ísť na koncert Pretty Reckless, zbožňujem ich :D
  13. mať BFF, kt. môžem hocičo povedať(takú, akú som už raz mala a stratila)
  14. ísť v piatok von a netrápiť sa kedy sa mám vrátiť
  15. kúpiť a zariadiť si dom a čo najskôr sa tam odsťahovať :D
  16. mať tam jednu izbu ako šatník a jednu ako botník :)
  17. byť budhistka a dosiahnuť osvietenie
  18. vypracovať si telo a všade ho potom ukazovať :D
  19. dať si opraviť oči, nech sa nemusím kašlať so šošovkami :)
  20. spraviť autoškolu :)
  21. ísť do Škandinávie a obliecť sa tam najextravagantnejšie zo všetkých, nech vidia, že Slovenky sa tiež vedia odviazať ;)
  22. ísť do Holandska na vesmírny koláčik :)
  23. vyhrať aspoň raz nejakú prestížnu tanečnú súťaž
  24. byť porotkyňa v nejakej súťaži
  25. empaticky niekomu niečo poradiť a nech mu to zmení život k lepšiemu
  26. myslieť pozitívne
  27. tancovať celú noc na nejakej párty v štekloch od Christiana Loubutina
  28. byť milá k nepriateľom a nevracať im všetko zlé, čo mi spravili
  29. dať si tetovanie
  30. nezostarnúť vnútri a nebyť nudná, suchá, zatrkpnutá a zakomplexovaná :D
  31. mať svoju slobodu aj ked budem zadaná
  32. aby moje slovo malo váhu
  33. dať si prefarbiť vlasy na nejakú bláznivú farbu
  34. byť originálna vždy a všade
  35. nestratiť samu seba
ak s tým máte problém..... vyriešte si ho :-*


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára