štvrtok 21. júna 2012

Neon clothes

ÁNO, je pravdou, že neónove farby sú toto leto trendy. Ale všetko má svoje hranice a aj toho najlepšieho veľa škodí. Je síce pekné, že ženy hýria farbami, ale ked sú tie farby najviac štyri a 1 - na našich uliciach je to ružová sa strieda so železnou pravidelnosťou. Trendy sú na to aby si z nich ľudia zobrali to čo sa im páči. Každý by však mal mať svoj vlastný štýl. Mne už jednoznačne nepríde štýlové ak si dievča dá neónové tričko, riflové shortky, conversy a myslí si aké je in. Mám na to slová ako otrepané, nuda, videli sme... Aj ked  ma mrzí zmena conversov z "Váu, to čo ma na nohách?" na "zase conversy.." pretože to boli moje prvé značkové topánky, už je tomu raz tak. Keby ste skúsili aspoň kombinovať neónové farba s niečim zaujímavejším, výsledný dojem by nemusel byť taký zlý. Ja som bohužial tiež v záchvate neónovosti tiež celkom obohatila svoju skriňu :P Aspoň sa už teraz nepozerám na tie veci s takou úctou. A prosím, ked ma uvidíte v niečom neónovom, skúste sa netváriť, ze si se*iem do úst. Na obzválštnenie outfitu, či danie okoliu najavo, že viete čo sa nosí sa to dá vydržať. Tento príspevok je skôr pre tých, ktorí neón považujú za nut(d)nosť. :)

V neónovom oblečení či bez neho LETO JE TU! :D


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára