sobota 9. júna 2012

Morning post

Po piatkovej noci trošku rozbitá, ale to mi nebráni sa dnes venovať móde a článkom na blog :) Dúfam, že ked konečne začnú prázdniny, podarí sa mi prispievať pravidelnejšie. Stále nemám ospravedlnenku na piatok, ale ešte je len sobota, takže dovolujem si začať panikáriť až v nedeľu :D. Ale späť k blogu. Chystám sa spraviť malé pozorovanie o tom ako sme na tom s módou v Trenčíne (asi biedne). Taktiež si idem kúpiť nový mobil, hádam už aj s kvalitným foťákom a wifi -nuž a z toho vyplýva moje rozhodnutie dávať sem fotky svojich outfitov :D. Čo by som to bola za bloggerku keby som vám nechcela ukázať svoj šatník a hlavne štýl. Verte mi, že chcem, už dávno, ale akosi som to zatial nemala kam zvečniť :D Nechcem fotiť na moj starý foťák, pretože tie fotky predsa len nie sú také kvalitné ako by som chcela. A to je zbytočné, aj tak by sa vám nepáčili :) Ale s novým mobilčekom sa máte na čo tešiť.
Tiež som objavila super stránku na vintage clothes, takže čakajte aj nejaké vintage outfity.
Končene si idem kúpiť svoju prvú vec značky Obey, nechajte sa prekvapiť, určite sem postnem nejakú fotku. A to je asi všetko pre dnešné ráno :)

Pre zlepšenie nálady... ;-)
















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára