pondelok 18. júna 2012

Fashion show Róbert Bartolen


Exkluzívna kolekcia Purely

14. júna predstavil Róbert Bartolen svoju prvú ucelenú kolekciu svadobných šiat nazvanú Purely, veľmi netradične - v kostole. Témou sú 4 ročné obdobia, 4 typy žien. Neuveriteľná materiálová rôznorodosť spôsobuje, že výber je skutočne bohatý. Nechal sa inšipirovať kvetmi.


Ja sama mám však o svojich svadobných šatoch nejakú predstavu, nerada by som si nechávala nasilu vnútiť predstavu niekoho iného. Dalo by sa povedať, že sa mi z niektorých šiat páčilo niečo. Je tam mnoho veľmi pekných a prepracovaných detailov. Žiadne však neboli number 1, na svoju svadbu by som ani jedny nechcela.

Vidieť, že chcel zaujať všetky ženy v ich rôznorodosti. Toto sa častokrát nevypláca, pretože potom by potreboval nie 12 modelov, ale 120. Myslím, že ani jemu sa to veľmi nevyplatilo, posúdte sami. 


Ženy sú skutočne záhadné a vyhovieť im nie je ľahké ;).


Show to však bola veľkolepá, konečne niečo iné a nie stále len prehliadkové 
móla.


Exkluzívna kolekcia Purely


Exkluzívna kolekcia Purely


Exkluzívna kolekcia Purely


Exkluzívna kolekcia Purely


Exkluzívna kolekcia Purely


Exkluzívna kolekcia Purely


Exkluzívna kolekcia Purely


Exkluzívna kolekcia Purely


Exkluzívna kolekcia Purely



Exkluzívna kolekcia Purely




Exkluzívna kolekcia Purely



Exkluzívna kolekcia Purely





Exkluzívna kolekcia Purely



Exkluzívna kolekcia Purely

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára