sobota 19. mája 2012

Vo štvrtok som mala módny deň. To znamená, že som sa ráno zastavila u doktorky po ospravedlnenku a potom na raňajšiu kávičku. Pohrávala som sa s myšlienkou, že pôjdem do školy, ale potom ma napadla spásonosná myšlienka :). Miestny umelecký obchodík Dora, s knihami o móde a dizajne, o tom ako kresliť postavy a materiáli, ma jednoznačne lákal viac. Tam som si asi 2 hodinky kreslila a zrazu zostávala len hodinka do hokeja. Vrávim si, že idem teda tej grupe na proti a cestou sa zastavím v He and She. Popozerala som módne vychytávky, prelistovala pár časopisov, zapísala módne citáty a hurá na hokej! Sladká výhra a sladká odmena :*


Napínave až do konca :) Dnes hráme o pol 6, nemeškajte, ja idem na workshop takže mi zostanú len slúchatka:D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára