sobota 5. mája 2012

Čoskoro...

Čoskoro...


Alice Dellal


Alice Dellal je 24 letá (29.července 1987) modelka,narozena v Brazílii.Má vyholenou půlku hlavy,piercing v nose,několik viditelných tetování a žije divokým lifestylem.

Vogue a další uznávané časopisy ji chtějí do svých editorialů.Fotograf Mario Testino prohlašuje,že je jeho múzou.A já se nedivím.I přesto,že to prostě není typická "pretty face" modelka,nenásleduje trendy a je drsná,má své kouzlo.Alicina matka Andrea byla taky modelkou,možná po ní zdělila rysy a měla možnost vstoupit do módního světa.Sice se těžko hodnotí jestli je někdo nádherný,když má na každé fotce koženou vestu,roztrhané punčochy a malé kraťásky,ale její obličej je nesmírně zajímavý.A mě se strašně líbí.

Když jsem o Alici hledala nějaké informace,tak jsem četla několik komentářů,které se týkali jejího punk vzhledu.Někdo psal,že přece není možné,aby Alice "vyznávala" tuhle kulturu a přitom se stýkala se slavnými a bohatými lidmi.Což je přece jenom pravda,ale tak pokud jí to vyhovuje...A co má asi tak dělat,když se ve světě showbyznysu a bohatých a krásných lidí pohybuje.Sama prohlásila:"Miluju punk,grunge a 90.léta.Moje rodina mě hodně ovlivnila".

Taky jsem na netu narazila na fotky,kde má být Alice prý zachycena,jak bere drogy.Leží na zemi v nějakém bytě,dívá se do foťáku a vedle ní je na nějaké kartě nebo něčem celkem viditelná bílá lajna.Ale tak nevím,no,od té doby si taky vysloužila přezdívku "nová kokainová Kate Moss".

Když si prohlížím její fotky,vidím v ní typickou anglickou punkerku a nechce se mi věřit,že je to vlastně Brazilka!

No takže se ani nedivím že mezi její nejlepší kamarádky patři Pixie Geldof,taky známá skandalistka.

Na molech jí to taky jde.Předváděla pro jména jako Twenty8Twelve,Issa,PPQ,Viviene Westwood nebo Valentino.Taky nahradila před pár lety Kate Moss v propagaci spodního prádla značky Agent Provocateur.Byla například tváří značky Mango nebo dělala kampaň pro firmu Nokia.


S Pixie Geldof ↓
Reklama pro Nokii ↓
"Kokainova Kate Moss" ↓

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára